Declaratia omului liber in secolul 21

Declaratia omului liber in secolul 21

scris de Radu Ciocan

1). Muncesc decat atunci cand vreau, cat vreau si cu cine vreau. Sunt stapan pe timpul si viata mea.

2). Ma multumesc la fel si cu bani mai multi sau bani mai putini.

3). Nu am rate la casa, masina, yacht, frigider, televizor lcd sau alte accesorii de mai mult sau mai putin lux.

4). Daca sunt salariat si nu imi mai convine ce muncesc, pot foarte usor sa spun STOP-JOC si sa intind demisia pe biroul sefului.

5). Sunt autodidact si imi place sa invat fara a avea neaparat 2 facultati sau 3 masterate la facultati de stat sau particulare.

6). Daca vreau imi pot gasi imediat un job la orice activitate care ma pricep pe salariu mult peste medie.

7). Imi face placere sa merg atat cu masina, cat si cu transportul in comun, cu taxiul sau pe jos. Nu depind de traficul urban.

8). Ma pot trezi la orice ora dimineata si pot dormi oricat vreau fara sa afecteze viata sociala a mea si a celor din jur.

9). Nu am nevoie de Mall, de mers in cluburi exclusiviste sau de fite, de petreceri high-life sau de excesul de substante adictive pentru a ma face fericit. O carte, o piesa de teatru sau un film bun, o iesire in parc sau intalnirea cu prietenii imi da un sentiment de satisfactie si implinire.

10). Prefer sa donez bani si nu sa mi se fure din buzunar – nu platesc asigurari, pensie privata sau alte taxe si impozite exagerate.

Sursa:  http://www.raduciocan.ro/2008/03/declaratia-omului-liber-in-secolul-21/

About Idei pentru Viaţă

Sunt o persoana interesata de lucruri durabile, cel mai adesea realizate de oameni simpli, sau idei tot atat de simple dar in acelasi moment geniale. Consider ca Omul are acces la resurse, oportunitati si informatii, care nu le poate folosi. Imi pare rau ca astazi cei mai multi au drept scop banii. Aici mi-as dori sa ne invatam a trai altfel, a trai frumos din ceea ce avem, sa devenim mici creatori din marii consumatori care suntem la moment.
Gallery | This entry was posted in Sfaturi practice pentru viata. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

