Apel Umanitar-Va rog foarte mult sa ajutati

Anunt umanitar

Cu smerenie şi plecăciune, vă rog, ajutaţi-mă să-i fac operaţie copilului peste hotarele ţării!

Am doi copii. Primul copil s-a născut cu urechea dreaptă închisă şi deformată (nu aude) şi la moment apar mari complicaţii la sistemul nervos. Nu suportă zgomote, se agită foarte tare, doarme rău noaptea, deoarece sunetele se reflectă numai într-o direcţie. Este foarte necesară operaţia, care costă 20 de mii euro.

Al doilea copil este invalid de gradul II „Epilepsie” cu scăderea capacităţilor intelectuale accese polimorfe dese.

La rândul meu sunt şi eu invalidă de gradul II „Epilepsie”. Soţul a decedat în 2008 în accident rutier. Ducem lipse enorme întreţinându-ne cu 260 lei MD lunar (alocaţii) aproximativ 16 euro. După moartea soţului am rămas pe drumuri cu doi copii şi având accese dese de pierdere a cunoştinţei din cauza epilepsiei nu sunt în stare să-mi ajut copii.

O fetita este nascuta in 1999 si cea de a doua fetita in 2005.

Am studii superioare în Teologie la fel nu pot activa în domeniu din acelaşi motiv de boală. Sunt disperată că nu am susţinere de la nimeni.

Avem nevoie de ajutor financiar şi umanitar. Accept orice ajutor.

Vă rugăm ajutaţi-ne!

Mulţumesc anticipat. Dumnezeu să vă răsplătească Mila!

24.11.2011

Liuba Stratan

Domiciliată în com. Stăuceni, str. Al. Mateevici nr. 11, ap 1.

Tel. 32 66 47; 069015591

Pentru transferuri banesti in euro:

Beneficiar: nr. Contului: 2311710SV49152407100
STRATAN LIUBA
COD PERSONAL: 2001028306745
Banca beneficiarului:
BC „Mobiasbanca-Groupe Societe Generale” S.A
Moldova, Chisinau, str. Ştefan cel Mare, 81 A
BIC, SWIFT: MOBBMD22

Banca corespondenta:
Societe Generale, Paris, France
BIC: SOGEFRPP

sau
Banca Nazionale del Lavoro, Roma Italy
BIC BNLIITRR

sau
Comerzbank, Francfurt am Main Germany
BIC: COBADEFF

Pentru transferuri banesti in dolari:

Beneficiar: nr. Contului: 2311710SV49153117100
STRATAN LIUBA
COD PERSONAL: 2001028306745
Banca beneficiarului:
BC „Mobiasbanca-Groupe Societe Generale” S.A
Moldova, Chisinau, str. Ştefan cel Mare, 81 A
BIC, SWIFT: MOBBMD22

Banca corespondenta:
Societe Generale, New York
BIC: SOGEUS33

sau
The Bank of New York, NY USA
BIC; SWIFT: IRVTUS3N
ABA 0210-0001-8

Pentru transferuri banesti in lei MD:

Beneficiar: nr. Contului: 2311710SV49226347100
STRATAN LIUBA
COD PERSONAL: 2001028306745
Banca beneficiarului:
BC „Mobiasbanca-Groupe Societe Generale” S.A
Moldova, Chisinau, str. Ştefan cel Mare, 81 A
BIC, SWIFT: MOBBMD22

About Idei pentru Viaţă

Sunt o persoana interesata de lucruri durabile, cel mai adesea realizate de oameni simpli, sau idei tot atat de simple dar in acelasi moment geniale. Consider ca Omul are acces la resurse, oportunitati si informatii, care nu le poate folosi. Imi pare rau ca astazi cei mai multi au drept scop banii. Aici mi-as dori sa ne invatam a trai altfel, a trai frumos din ceea ce avem, sa devenim mici creatori din marii consumatori care suntem la moment.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

